توضیحات
کتاب بازاریابی اسلامی جزء کتاب های پیشرو در زمینه بازاریابی اسلامی و شناخت بازارهای جهان اسلام است علاوه بر بیان مفاهیم کلی بازاریابی اسلامی در نظر دارد تا با تکیه بر متغیرهای کلان محیطی، شناختی جامع از وضعیت بازارها و سبک های زندگی و مصرف کشورهای مسلمان ارائه نماید.
با مطالعه این کتاب در میابیم که خود جوامع مسلمان در داخل خود دارای تنوع و واگرایی های زیادی در نوع نگاه به قوانین، دستورالعمل ها و احکام اسلام هستند. این واگرایی ها، این امر را مسجل می نماید که برای ورود به هر کشور مسلمان، آن کشور باید به صورت مجزا و دقیق مورد مطالعه قرار گیرد.
لازم به توضیح است، مطالبی که در این کتاب در خصوص ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، و خصوصا اعتقادی و مذهبی کشورهای مختلف بیان شده است، اظهار نظرهای مولف است و آن به معنای تایید کامل آن نیست و ممکن است برخی از اظهارنظرها در مورد برخی از کشورهای مسلمان جای تاویل و تفسیر و نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد.
مشخصات کتاب |
|
| مؤلف: | سدومیر نستروویچ |
| مترجمین: | دکتر حسین نوروزی (عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی) | سینا جنتی |
| عنوان دیگر: | Islamic marketing: understanding the socioeconomic, cultural and politico -legal environment, 2016 |
| تعداد صفحات : | ۳۲۲ص. |
| قطع کتاب: | وزیری |
| مشخصات نشر: | تهران؛ ادیبان روز، ۱۳۹۷ |
| نوبت چاپ: | اول |
| موضوع: | بازار – کشورهای اسلامی – بازرگانی |
| شابک: | ۹۷۸-۶۰۰-۸۱۹۰-۸۹-۹ |





دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.