دموکراسی در افول

315.000 تومان

45 در انبار

دسته:

توضیحات

دموکراسی در افول در همان زمان که افق های دید جدید به شدت مورد نیاز بود، دیدگاه تازه ای نسبت به موضوع ایجاد کرد. فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن، بیش از هر کس دیگری برای ایجاد انقلابی در تئوری و تمرین بازاریابی تلاش کرده است.

در کتاب دموکراسی در افول، فیلیپ کاتلر به عنوان اقتصاددان و بازاریابی حرفه ای به بررسی موضوعات زیر می پردازد:

  • دموکراسی چگونه به رأی دهندگان خدمت می کند؟
  • اگر به دموکراسی به عنوان یک محصول نگاه کنیم باید بپرسیم که آیا این محصول به خوبی ساخته شده است؟
  • چقدر برای مشتریان رضایت بخش است؟ چگونه قرار است فروخته شود؟
  • آیا دموکراسی تمام انتظارات شهروندان را برآورده می کند؟

کتاب دموکراسی در افول در یازده فصل تهیه و تنظیم شده است. مخاطبین این کتاب برای مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی به عنوان کاربران دانش، اساتید و همکاران دانشگاه و دانشجویان و دانش پژوهان عزیز بویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مدیریت بازرگانی، اقتصاد، علوم سیاسی و رشته های مختلف می توانند باشند.

 

 

مشخصات کتاب

مؤلف: فیلیپ کاتلر
مترجمین: حسین علی سلطانی | سیده اسماءالزهرا اصولی
عنوان کامل: دموکراسی در افول (بازسازی آینده خود)
عنوان اصلی: Democracy in decline:rebuilding its future,2016
تعداد صفحات : ۲۰۸ص.
قطع کتاب: وزیری
مشخصات نشر: تهران؛ ادیبان روز، ۱۳۹۸
نوبت چاپ: اول
موضوع: Democracy – بازسازی آینده خود | Political science – علوم سیاسی
شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۶۱۵۶-۳۶-۳

توضیحات تکمیلی

وزن 311 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دموکراسی در افول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *