بازی‌ ها و بازی‌ وارسازی در تحقیقات بازار

580.000 تومان

کتاب بازی ها و بازی‌ وار‌سازی در تحقیقات بازار در چهار بخش به بررسی نظریه، مفاهیم و شواهد مربوط به استفاده از بازی‌ها، بازی‌سازی و رویکردهی بازی‌گونه در تحقیقات آنلاین پرداخته است.

36 در انبار

توضیحات

کتاب بازی ها و بازی‌ وار‌سازی در تحقیقات بازار در چهار بخش به بررسی نظریه، مفاهیم و شواهد مربوط به استفاده از بازی‌ها، بازی‌سازی و رویکردهی بازی‌گونه در تحقیقات آنلاین پرداخته است.

رهنمودهای طراحی برای ارائه ساختار در یک فرآیند انتزاعی تدوین شده است.

الزامات فنی برای ایجاد طرح‌های تحقیقاتی مبتنی بر بازی تحقق بخشیده شده است.

در کتاب بازی ها و بازی‌ وارسازی پیش‌بینی شده که در آینده روش‌های تحقیق مبتنی بر بازی (GBRM) با رواج هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت تقویت شده چگونه خواهد بود.

در بخش پایانی این کتاب، درباره امکان تحقیق مبتنی بر بازی با سایر فناوری‌ها بحث شده است.

چه کسی باید این کتاب را بخواند؟

  • کسانی که در بسیاری از زمینه‌هایی که تحقیقات بازار و صنایع بینش‌مدار را تشکیل می‌دهند، کار می‌کنند.
  • مدیران نوآوری بینش، مدیران پروژه، مدیران موفقیت مشتری
  • مدرس تحقیق یا برنامه‌نویس
  • دانشجویانی که در اولین کار تحقیقاتی خود مشغول به کار هستند
  • به طور خلاصه از محقق کهنه‌کار تا دانشجوی جدید، با هر استعادادی و پیشنیه‌ای (روانشناسی، زبانشناسی، اقتصاد رفتاری،‌روایت شناسی،‌یا انسان‌شناسی) می‌تواند در صفحات این کتاب چیزی برای خود بیابد.

توضیحات تکمیلی

وزن 523 گرم
مؤلف

بتی آدامو

مترجمین

حسین‌علی سلطانی, محسن قلی‌زاده کیسمی

تعداد صفحات

358

عنوان اصلی

Games and Gamification in market research: increasing consumer engagement in research for business success

نوبت چاپ

اول

شابک

۹۷۸-۶۲۲-۷۵۹۲-۵۸-۰

مشخصات نشر

تهران: ادیبان روز، ۱۴۰۱

قطع کتاب

وزیری

نوع کاغذ

تحریر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی‌ ها و بازی‌ وارسازی در تحقیقات بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *