مدیریت و اقتصاد رسانه

ریال4.800.000

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

کتاب مدیریت و اقتصاد رسانه ترجمه دوازده فصل از کتاب خوب مدیریت و اقتصاد رسانه از آلن بی. آلباران و همکاران ایشان در سال ۲۰۱۸ است.

این دوازده فصل،‌مهمترین و کاربردی‌ترین فصولی هستند که بسیاری از حوزه‌های موضوعی مهم را پوشش می‌دهند.

تمام فصول این کتاب با قلم بهترین‌های حوزه اقتصاد رسانه نوشته شده است.

کتاب مدیریت و اقتصاد رسانه، دارای فصول متنوعی است که تمام حوزه‌های نوظور مدیریت رسانه را پوشش داده است.

این کتاب برای دانشجویان و محققان رشته مدیریت رسانه و پژوهشگران عزیز رشته ارتباطات، مفید خواهد بود.

 

 

مشخصات کتاب

مؤلفین: آلن بی. آلباران | بوزنا میرزجسکا | جیمین جونگ
مترجمین: سمیه لبافی (استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)) | فرزانه میرزابیگی | حبیب عبدالحسین مارگانی
عنوان اصلی: handbook of management and economic, 2018
تعداد صفحات : ۳۲۰ ص.
قطع کتاب: وزیری
مشخصات نشر: تهران: ادیبان روز،‌ ۱۴۰۱
نوبت چاپ: دوم
موضوع: رسانه‌های گروهی
شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۷۵۹۲-۶۴-۱

توضیحات تکمیلی

وزن 0,482 کیلوگرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مدیریت و اقتصاد رسانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *