توضیحات
در کتاب گرافیک تبلیغات نوشته بابک شمس ناتری و همکارانش به دو کلید واژه گرافیک و تبلیغات به صورت دقیق پرداخته شده است. این نوع نگاه در پرداخت کتاب میتواند عاملی باشد که با بهرهمندی از دانش و تجربه، طراحان گرافیکی کارهایی فاخر تولید کنند.
طراحان گرافیک با ویژگیهای مانند ایدهپردازی، هوشمندی ، ابتکار، و جذابیت می توانند آثاری مثالزدنی را تولید کنند.
در کتاب گرافیک تبلیغات به موضوعات مرتبط با هنر گرافیک در تبلیغات پرداخته شده است.
مشخصات کتاب |
|
مؤلفین: | بابک شمس ناتری | مهسا نیکنام | حامد باقری توستانی |
تعداد صفحات : | ۲۱۸ص. |
قطع کتاب: | رقعی |
مشخصات نشر: | تهران: ادیبان روز، ۱۴۰۱ |
نوبت چاپ: | دوم (۱۴۰۳) |
موضوع: | آگهیهای تبلیغاتی– طراحی گرافیک (چاپ) |
شابک: | ۹۷۸-۶۲۲-۷۵۹۲-۶۷-۲ |
نوع کاغذ: | بالکی |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.