توضیحات
کتاب چک لیست مارکتینگ پلنینگ همانند نقشهای جامع برای استارتاپها و شرکتهای نوآور عمل میکند. این چکلیست به استارتاپها این امکان را میدهد که با استفاده از استراتژی مؤثر، برنامههای بازاریابی خود را براساس دادهها وتحلیلهای واقعی بازار طراحی و اجرا کنند.
کتاب چک لیست مارکتینگ پلنینگ با ارائهِ گامبهگام روشهای تحقیق بازار، شناسایی مخاطبان هدف، و تعیین اهداف بازاریابی، به این دسته از شرکتها کمک میکند تا با دقت و هوشمندی بیشتری وارد بازار شوند واز منابع خود بهینه استفاده کنند.
این کتاب تنها به ارائهی نظریات کلی اکتفا نمیکند، بلکه با ارائهی مثالها و راهکارهای عملی، به کارآفرینان و مدیران شرکتهای دانشبنیان نشان میدهد که چگونه میتوانند با استراتژیهای دقیق و هدفمند، محصولات یا خدمات خود را ازدیگر رقبا متمایز کنند و یک بازار پایدار برای خود ایجاد نمایند.
از دیگر نکات برجستهی کتاب،توجه به روندهای بازاریابی دیجیتال است که برای کسبوکارهای نوپا که به دنبال بهرهبرداری از کانالهای آنلاین و شبکههای اجتماعی هستند،اهمیت زیادی دارد.
همچنین بخشهای مربوط به ارزیابی و بهبود مستمر به خوانندگان این امکان را میدهد که پس از اجرای یک برنامهی بازاریابی،نتایج را بررسی کنند و برای بهبود استراتژیهای خود گامهای بعدی را بردارند.
| مشخصات کتاب | |
| مولف: | داوود زاروب |
| مترجم: | دکتر ابوالفض آذرنیا | دکتر امیر آذرنیا |
| عنوان اصلی: | The ABC guide to marketing planning,2024 |
| عنوان دیگر: | راهنمای کاربردی و گامبهگام برای استارتاپها و شرکتهای دانشبنیان |
| تعداد صفحات : | ۱۸۴ص. |
| مشخصات نشر: | تهران؛ ادیبان روز،۱۴۰۳ |
| نوبت چاپ: | اول |
| شابک: | ۹۷۸-۶۲۲-۴۹۰۹-۰۰-۸ |





دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.