توضیحات
کتاب رویکرد استراتژیک در بازاریابی و برندسازی برای مُدِ لوکس فراتر از یک منبع آموزشی است. در واقع میتـوان از این کتاب به عنوان راهنمایــی جامع بــرای فهم، تحلیل و مدیـریت برنــدهای مد لوکس در عصر جدید بهره برد.
آلیس دالبابونا در برندسازی و بازاریابی برای مد لوکس با رویکردی تحلیلی و کاربردی، مفاهیم بنیادین بازاریابی مد لوکس را با آخرین تحولات صنعت پیوند میدهد. نویسنده با بهرهگیری از مطالعات موردی واقعی، این کتاب را به مرجعی معتبر برای دانشجویان، پژوهشگران و مدیران صنعت مد بدل ساخته است.
این کتاب برای دانشجویان بازاریابی، مدیریت برند، مد، امبیای و نیز برای فعالان حرفهای که به دنبال درک عمیقتـر و راهکـارهای عملـــی در حوزهی مدیـریـت برنـــدهای مد لوکــس هستنـد، اثـری بیبدیـل و الهامبخش است.






دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.