برندسازی و بازاریابی برای مُدِ لوکس: رویکرد استراتژیک

445.000 تومان

کتاب رویکرد استراتژیک در برندسازی و بازاریابی برای مُدِ لوکس فراتر از یک منبع آموزشی است. در واقع می‌تـوان از این کتاب به عنوان راهنمایــی جامع بــرای فهم، تحلیل و مدیـریت برنــدهای مد لوکس در عصر جدید بهره برد.

توضیحات

کتاب رویکرد استراتژیک در بازاریابی و برندسازی برای مُدِ لوکس فراتر از یک منبع آموزشی است. در واقع می‌تـوان از این کتاب به عنوان راهنمایــی جامع بــرای فهم، تحلیل و مدیـریت برنــدهای مد لوکس در عصر جدید بهره برد.

آلیس دالبابونا در برندسازی و بازاریابی برای مد لوکس با رویکردی تحلیلی و کاربردی، مفاهیم بنیادین بازاریابی مد لوکس را با آخرین تحولات صنعت پیوند می‌دهد. نویسنده با بهره‌گیری از مطالعات موردی واقعی، این کتاب را به مرجعی معتبر برای دانشجویان، پژوهشگران و مدیران صنعت مد بدل ساخته است.

این کتاب برای دانشجویان بازاریابی، مدیریت برند، مد، ام‌بی‌ای و نیز برای فعالان حرفه‌ای که به دنبال درک عمیق‌تـر و راهکـارهای عملـــی در حوزه‌ی مدیـریـت برنـــدهای مد لوکــس هستنـد، اثـری بی‌بدیـل و الهام‌بخش است.

توضیحات تکمیلی

وزن 400 گرم
مؤلف

آلیس دالابونا

عنوان اصلی

Luxury fashion marketing and branding: a strategic approach, 2025

نوبت چاپ

اول

قطع کتاب

رقعی

نوع کاغذ

بالکی

شابک

۹۷۸-۶۲۲-۴۹۰۹-۲۳-۷

مشخصات نشر

تهران: ادیبان روز، ۱۴۰۴

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “برندسازی و بازاریابی برای مُدِ لوکس: رویکرد استراتژیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *