توضیحات
بازرگانی و تجارت بینالملل که از ارکان اساسی پیشرفت کشورها قلمداد میشود، نیازمند بسترسازی هوشمندانهی دولتها و قابلیتهای پویای بنگاههای اقتصادی است.
کتاب بازرگانی بینالملل به شما میآموزد چگونه با درک عمیق سیاستها، راهبردهای کلان و تحولات مستمر محیط بینالملل، موقعیتهای جدید را شناسایی و از آنها بهرهگیری کنید. با تسلط بر رویکردهای توسعهی نوین بازار و مدیریت بر نااطمینانیها و پیچیدگیها،میآموزید چگونه در برابر تکانههای اقتصادی، فرصتیابی کرده، تابآور شده و با بهکارگیری اصول توسعهی بازار، سهم حضور خود را در عرصهی رقابتهای منطقهای و جهانی افزایش دهید.
این اثر با ارائهی مجموعهای از نظریهها، راهبردها و الگوی موفق، به راهنمایی شما در عرصهی تجارت بینالملل میپردازد.
با خواندن این کتاب میتوانید ضمن ترکیب نظاممند تخصص، تجربه و نوآوری، به بازیگری موفق در عرصهی پیچیدهی بینالملل تبدیل شوید.







دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.