بازرگانی بین‌الملل

544.000 تومان

بازرگانی و تجارت بین‌الملل که از ارکان اساسی پیشرفت کشورها قلمداد می‌شود، نیازمند بسترسازی هوشمندانه‌ی دولت‌ها و قابلیت‌های پویای بنگاه‌های اقتصادی است.

توضیحات

بازرگانی و تجارت بین‌الملل که از ارکان اساسی پیشرفت کشورها قلمداد می‌شود، نیازمند بسترسازی هوشمندانه‌ی دولت‌ها و قابلیت‌های پویای بنگاه‌های اقتصادی است.

کتاب بازرگانی بین‌الملل به شما می‌آموزد چگونه با درک عمیق سیاست‌ها، راهبردهای کلان و تحولات مستمر محیط بین‌الملل، موقعیت‌های جدید را شناسایی و از آن‌ها بهره‌گیری کنید. با تسلط بر رویکردهای توسعه‌ی نوین بازار و مدیریت بر نااطمینانی‌ها و پیچیدگی‌ها،‌می‌آموزید چگونه در برابر تکانه‌های اقتصادی، فرصت‌یابی کرده، تاب‌آور شده و با به‌کارگیری اصول توسعه‌ی بازار، سهم حضور خود را در عرصه‌ی رقابت‌های منطقه‌ای و جهانی افزایش دهید.

این اثر با ارائه‌ی مجموعه‌ای از نظریه‌ها،‌ راهبردها و الگوی موفق، به راهنمایی شما در عرصه‌ی تجارت بین‌الملل می‌پردازد.

با خواندن این کتاب می‌توانید ضمن ترکیب نظام‌مند تخصص، تجربه و نوآوری، به بازیگری موفق در عرصه‌ی پیچیده‌ی بین‌الملل تبدیل شوید.

توضیحات تکمیلی

وزن 400 گرم
مؤلف

محمدرضا حمیدی‌زاده

عنوان دیگر

نظریه‌ها، راهبردها و الگوها

نوبت چاپ

اول

قطع کتاب

وزیری

نوع کاغذ

تحریر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازرگانی بین‌الملل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *