دیکشنری تخصصی بازاریابی و نورومارکتینگ

ریال900.000

در انبار موجود نمی باشد

دسته:

توضیحات

دیکشنری تخصصی بازاریابی و نورومارکتینگ مجموعه کامل و جامع از لغات پرکاربرد زبان تخصصی بازاریابی و بازاریابی عصبی می باشد. هدف اصلی و محوری بازاریابی عصبی، درک بهتر تأثیرات محرک های بازاریابی توسط مشاهدات، تفسیر و بررسی احساسات انسانی می باشد. منطقی که در پس بازاریابی عصبی وجود دارد، بر این عقیده استوار است که فرایند تصمیم گیری انسان، چندان آگاهانه نیست و تمایل به خرید محصولات و خدمات، یک فرایند احساسی است که در آن مغز، جهت تسریع فرایند تصمیم گیری، از کلید های میانبر استفاده می کند.

 

 

مشخصات کتاب

مؤلفین: مقدسه محمدیان | بهاره کوهمره حسینی | احسان محمودی
تعداد صفحات : ۳۶۰
مشخصات نشر: تهران: ادیبان روز، ۱۳۹۶
نوبت چاپ: اول
موضوع: بازاریابی -واژه نامه ها – انگلیسی | بازاریابی عصبی -واژه نامه ها – انگلیسی | زبان انگلیسی – واژه نامه ها – فارسی
شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۱۹۰-۶۹-۱

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دیکشنری تخصصی بازاریابی و نورومارکتینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *