توضیحات
دیکشنری تخصصی بازاریابی و نورومارکتینگ مجموعه کامل و جامع از لغات پرکاربرد زبان تخصصی بازاریابی و بازاریابی عصبی می باشد. هدف اصلی و محوری بازاریابی عصبی، درک بهتر تأثیرات محرک های بازاریابی توسط مشاهدات، تفسیر و بررسی احساسات انسانی می باشد. منطقی که در پس بازاریابی عصبی وجود دارد، بر این عقیده استوار است که فرایند تصمیم گیری انسان، چندان آگاهانه نیست و تمایل به خرید محصولات و خدمات، یک فرایند احساسی است که در آن مغز، جهت تسریع فرایند تصمیم گیری، از کلید های میانبر استفاده می کند.
مشخصات کتاب |
|
مؤلفین: | مقدسه محمدیان | بهاره کوهمره حسینی | احسان محمودی |
تعداد صفحات : | ۳۶۰ |
مشخصات نشر: | تهران: ادیبان روز، ۱۳۹۶ |
نوبت چاپ: | اول |
موضوع: | بازاریابی -واژه نامه ها – انگلیسی | بازاریابی عصبی -واژه نامه ها – انگلیسی | زبان انگلیسی – واژه نامه ها – فارسی |
شابک: | ۹۷۸-۶۰۰-۸۱۹۰-۶۹-۱ |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.