مارتک

ریال650.000

در انبار موجود نمی باشد

دسته:

توضیحات

منظور از مارتک تمام ابزار و روش های بازاریابی است که داخل آنها از تکنولوژی استفاده می شود و مخفف کلمه تکنولوژی بازاریابی است.

با توجه به اهمیت روزافزون بازاریابی دیجیتال در میان کسب و کارهای مختلف، در کتاب مارتک سعی شده تا به جدیدترین گزارشات و مقالات در حوزه بازاریابی دیجیتال با تمرکز روی تکنولوژی های جدید در بازاریابی، از منظر برترین مؤسسات مشاوره ای جهان از جمله مک کینزی و گروه مشاوره ای بوستون و نیز معتبرترین مجلات جهان پرداخته شود که می تواند بینش عمیقی را برای شاغلان در حوزه بازاریابی دیجیتال و نیز پژوهشگران در این زمینه فراهم نماید.

 

 

مشخصات کتاب

مؤلفین: مسعود کیماسی | مژده خوشنویس
عنوان کامل: مارتک: بازاریابی در عصر دیجیتال
تعداد صفحات : ۱۷۲ ص.
قطع کتاب: وزیری
مشخصات نشر: تهران: ادیبان روز، ۱۴۰۰
نوبت چاپ: اول
موضوع: بازاریابی اینترنتی – مقاله ها و خطابه ها
شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۶۱۵۶۹۵-۰

توضیحات تکمیلی

وزن 0,263 کیلوگرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مارتک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *