توضیحات
مدیریت ارتباط با مشتری بیان میدارد که مشتریان مختلف محصولات مختلفی را می طلبند مدیریت ارتباط با مشتری به سازمانها و شركتها كمك میكند تا بفهمند كدام مشتری ارزش به دست آوردن، كدام ارزش نگهداشتن، كدام مشتری استراتژیك بوده، كدام سودآور است و از كدام یك میتوان صرف نظر کرد. شركتها اغلب در فهم مدیریت ارتباط با مشتری دچار مشكل میشوند، آنها باید با اتخاذ استراتژی كسب و كار مشتری محور كه موجب فرهنگ سازمانی مشتری محور میشود مبادرت نمایند.
کتاب مدیریت ارتباط با مشتری ، قوانین مربوط به CRM را به شما ارائه میدهد و در برگیرنده قوانین اصولی CRM است و می تواند تیم شما و وظیفه هر یک را به درستی ارایه داده و چگونگی ستایش از کارکنان و مشتری را در محیط بازار فراهم آورد.
مشخصات کتاب |
|
| مؤلفین: | مریم آقاپور علیشاهی | دکتر معصومه آقاپور علیشاهی | دکتر محمدصادق افتتاحی |
| تعداد صفحات : | ۱۵۴ص. |
| قطع کتاب: | وزیری |
| مشخصات نشر: | تهران: ادیبان روز، ۱۳۹۴ |
| تاریخ انتشار: | ۹۸ |
| نوبت چاپ: | دوم(۱۴۰۳) |
| ویراست: | دوم |
| موضوع: | مشتری شناسی، مدیریت | خدمات مشتری، مدیریت |
| شابک: | ۹۷۸-۶۰۰-۸۱۹۰-۱۷-۲ |
| نوع کاغذ: | تحریر |





دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.