مدیریت استراتژیک

ریال2.550.000

11 در انبار

دسته:

توضیحات

همچنان که به هزاره سوم گام می نهیم چالش رهبری و هدایت سازمان ها و کسب وکار – مدیریت استراتژیک- یک مسئله اصلی برای مدیران محسوب میشود. در هزاره سوم نقش فناوری اطلاعات در کسب وکار قطعا بیش از گذشته خواهد بود و می توان پیش بینی کرد که بسیاری از شرایط و موقعیت های کسب وکار را تغییر و با دگرگونی شگرف مواجه نماید.

کتاب ” مدیریت استراتژیک ” علاوه بر کاربرد آموزشی در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های فناوری اطلاعات، فنی مهندسی، مدیریت و سایر رشته های مرتبط می تواند مرجع مناسبی برای مدیران، کارشناسان وعلاقه مندان به مباحث مدیریتی و فناوری اطلاعات باشد.

 

 

مشخصات کتاب

مؤلفین: محمدرضا پورصاحبی | ابراهیم فرجی
تعداد صفحات : ۱۶۸ص.
قطع کتاب: وزیری
مشخصات نشر: تهران: ادیبان، ۱۳۹۵
نوبت چاپ: اول
موضوع: برنامه ریزی راهبردی | نظام های اطلاعاتی مدیریت | بازرگانی الکترونیکی
شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۸۱۹۰-۲۷-۱

توضیحات تکمیلی

وزن 0,269 کیلوگرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مدیریت استراتژیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *